A Secret Weapon For اموزش خرید رمز ارز

Wiki Article

پس از ارسال ارز دیجیتال به کیف پول بایننس، باید چند دقیقه صبر کنید تا تراکنش شما در شبکه تأیید شود. سپس مبلغ به حساب شما اضافه می‌شود و می‌توانید ترید را آغاز کنید.

بایننس بزرگترین صرافی حال حاضر دنیا برای معامله ارزهای دیجیتال است.

حتماً یک ایمیل معتبر وارد کنید، چون برای شما لینک تأیید ارسال می‌شود و بعدها در صورت وجود مشکل به این ایمیل نیاز خواهید داشت.

به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، کاربران ایرانی صرافی‌های خارجی همیشه در معرض خطر بلوکه‌شدن دارایی‌ها قرار دارند و بایننس هم از آنجا که به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند، از این قاعده مستثنی نیست.

یعنی می‌توانید اتریوم، ریپل یا ترون بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و اتریوم، ریپل یا ترون دریافت کنید.

با این حال، همان طور که گفتیم ریسک‌ به صفر نمی‌رسد و اگر فقط قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت دارید، بهتر است دارایی‌های خود را روی صرافی نگهداری نکنید و به یک کیف پول امن منتقل کنید.

ارزدیجیتال مفاهیم پایه آشنایی با بیت کوین چگونه در ایران بیت کوین بخرم؟ آموزش خرید بیت کوین آشنایی با بیت کوین آموزش سرمایه‌گذاری و ترید چگونه در ایران بیت کوین بخرم؟ آموزش خرید بیت کوین

معمولا کسانی که یک ارز دیجیتال را خریداری کرده و فارغ از صعود و نزول مقطعی آن، رمزارز را برای مدت طولانی نگه‌داری می‌کنند و از بالا رفتن قیمت ارز دیجیتال سود کسب می‌کنند به عنوان سرمایه گذار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند و معمولا سود خوبی هم کسب می‌کنند. استفاده از تحلیل بنیادی برای سرمایه گذاران ضروری است.

تاریخچه معاملات به‌صورت لحظه‌ای در این بخش نمایش داده می‌شود.

استفاده از دانش و تجربه‌ی کسانی که پیش از شما در بازار ارزهای دیجیتال فعال بوده و کارنامه‌ی خوبی دارند می‌تواند مسیر موفقیت را به شما نشان دهد.

احراز هویت برای این انجام می‌شود که صرافی مطمئن شود شما همان شخصی هستید که بیت کوین را خریداری کرده‌اید. این کار برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ و پولشویی احتمالی انجام می‌شود.

با توجه به کلاهبرداری‌های زیاد در این حوزه، پیشنهاد ما این است که بیت کوین را از صرافی‌های معتبر بخرید و در شبکه‌های اجتماعی با افرادی که نمی‌شناسید معامله نکنید.

برای خرید و فروش بیت کوین از سه روش می توان استفاده کرد ، این روش ها عبارتند از خرید و فروش از طریق صرافی ها ، بازار فارکس و افراد حقیقی که در ادامه به توضیح هر یک از آن ها پرداخته شده است .

پس از ساخت حساب، فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا همان معامله ارزهای آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال دیجیتال می‌رسد.

Report this wiki page